1 Kasım 2008 Cumartesi

11 eylül 2007,o öyle demese de..rock ve kola bir kumarmış,yeni farkettim.

bayadır yıldızsızdı gökyüzü sipeysimin,uğramadım,aramadım,sormadım,bu sipeys kimin?heheyt,space'de kaybolmuş bi sipeys benimkisi:)
rock'n coke'a dair..
az insan,çok neşe,festival alanının vücut ölçüleri gelen insan sayısıyla orantılı bir de,bu sene bunu anladım'
diğer taraftan,ne kadar çok tanıdık,o kadar çok neşe sanırım,kalabalık gitmek lazım'
efenim,rock starlarımız cool,biz onlardan cool,konserini veren indi festival alanına,nereye baksan celebirity,ama dönüp bakan yok..hehe,çelişkili ifadeler:)
bizim bilgeyle(direc-t) smashing pumpkingsi izledik,harunla(mor ve ötesi) franz ferdinand'ta hopladık,işte aydilge sırtımı kaşıdı,ehe,yok kaşımadı şaka:)güzeldi,eylendim'
istanbul haddinden fazla büyük olabiliyor bazen,aradığını bulamadığında özellikle..

Hiç yorum yok: