1 Kasım 2008 Cumartesi

13 eylül 2007,o öyle demese de..halk maceraları,no:1

hani akçayda iş bilen insanlar var dedim ya..hayatta,o insanların aksine,işi bilmeyen insanlar da var..bugün emekli sandığına gittim üzerinize afiyet,emekli olacaktım hayattan,vazgeçirdiler beni,biz senin sağlık karnenin süresini uzatalım,sen emekli olma dediler,tamam dedim,kandırılmışım sonradan anladım..
aldım sıramı oturdum bir yere,danışma edasıyla oturmuşum,onu da soradan anladım,zaten bir şeyi de zamanında anlasam hiç sorun olmayacak,neyse bir kadın kişilik geldi yanıma,"ben geldim,napıyım?" dedi.ehe,şaşırdım bi,"sağlık karnesi için mi geldiniz?" dedim,"evet" dedi,"sıra numarası alıyosunuz,şurdan form alıyosunuz,o formu dolduruyosunuz,sıranızı bekliyosunuz" dedim,bunları sanki her gün sölüyormuş da artık sıkılmış,rutine bağlamış bir devlet memuru gibi söyledim,çok şaşırdım kendime:)neyse,kadın kişilik 5 dakika sora geldi yanıma,söylenmeye başladı kendi kendine ama bana duyurmaya çalışıyor belli,"hiç de bilmem ki form doldurmayı,gözlerim de görmüyo ki,latin harfleri de bana çok yabancı:)" falan şeklinde,duymamazlıktan geldim,sonunda kulağıma fısıldamaya başladı bunları,korktum,"tamam kadın kişilik,veriniz doldurayım ben" dedim.doldurdum formu,tc kimlik no,ev adresi bilgileri falan kısmını geçiyorum,çok sancılıydı çünkü,ayrıca gizlilik ilkesi diye de bişey var:)neyse,kadın kişilik,dolu formu ve sıra numarasıyla beklemeye koyuldu,daha 70 kişi vardı önünde,gelip sordu bana,"gelir mi bu sıra ya?"diye,ben eminim geleceğine,sıra önünde kaç kişi olursa olsun gelen bir şey çünkü,"evet gelir" dedim."sana kolay tabi,49 kişi var önünde,ben napcam?" dedi, ardından sen gençsin,yakışıklısın,karizmatiksin,süper insansın,hayranım sana tarzı bişeyler söledi ve dedi ki,"sıralarımızı değiştirelim",yine şaşırdım ben,oturuyordum,kalktım şaşkınlıktan,yok canım olur muydu öyle şey,derhal reddetmeliydim bu teklifi,öyle de yaptım,"yok dedim,olur mu öyle şey,bakın kalktım ben,siz oturarak bekleyin yorulduysanız,ama ben de işimi hemen halledip çıkmak istiyorum buradan" dedim,uzaklaştım.oturmuş kadın kişi,bir 10 dakka sora,kalktı geldi yine yanıma,"ben bi sigara içip gelebilir miyim?daha 25 kişi var zaten." dedi.bana sorarsa içmesindi,zararlı bir şey çünkü sigara,"bana sorarsanız içmeyin" dedim,"aa,sana mı sorcam be?!" dedi,çıktı binadan,bir daha da görmedim kendisini şükürler olsun..
ayrıca bu muhabbetleri yapmaya gitmişim meğer emekli sandığına,sağlık karnemi uzatamadım,velim lazımmış,reşit olduk hala veliyle çalışıyoruz yea..ayrıca zehirleyen gıdalara karşıyım:)

Hiç yorum yok: