1 Kasım 2008 Cumartesi

26 ağustos 2007,o öyle demese de..zamanla bir problemim var.

saat kaç,yataktan kalkıp bilgisayarın başına oturdum,niye ya..iç saatimi bir kurmam gerekecek sanırım(iç saate üstü kapalı gözdağı:)
uyur ya da uyanık,içimde bir bokluk olduğu kesin,yoksa mışıl mışıl uyurken kalkmaz,dün gece bilgisayar başında uyuyakalmazdım,belki de biri pusulamın yanına mıknatıs koydu*,ya da odamı topladı annem,çünkü o zaman uyanıyorum kan ter içinde uykumdan,sakat seker** zamanlarda..
yatakhanede,gece yatmadan önce 3'e kurardık saati,ya da 4'e,saat zırladığında daha 5 saat var oleyy,ya da 4,mutluluğuyla uyurduk,güzelleşirdi uyuduğumuz,bu ona da benzemio,öyle birşey olsaydı keşke..özledim..
ben bir fotoğrafa baktığımda üstündeki yüzleri özlemesem bile,arkasındaki duvarı,masayı özlerim..boyaları dökük demirleri özlerim,yüzü gözü belli olmayan insanlar vardır ya fotoğraflarda uzakta,onları özlerim,oraları özlerim ben..
belki de'si falan yok,direk hayırlı bir iş için uyanmışım,unutkanlıklar halkama fırını da eklemişim,fırında yemeğim var deyip kaçmışım uykudan:)
hayatımı kurtardığıma göre uyuyabilirim artık..

*tekere çomak sokmak gibi bir deyimin yanına nacizane ekledim bunu:)
**zaman sakat,dolayısıyla sekiyor'

Hiç yorum yok: