2 Kasım 2008 Pazar

29 ekim 2007,o öyle demese de..çileden çıkmış doğrular.

Doğrular tentürdiyot gibidir,acıtır ama faydalı..herşeyi selin başlattı..

Ben de çileden çıkardım'

Doğrular amcam gibidir,yani yoktur,amcam yok benim..
Doğrular ebem gibidir,doğduğumda hayal meyal görmüşüm,bir daha da görmedim..
Doğrular Mark gibidir,Deutsche Mark,yürürlükten kalktılar,oysa fena değillerdi hani..
Doğrular bok gibidir,ama kokmaz,bulaşmazlar..
Doğrular o gibidir,hiç anlayamam..
Doğrular ders gibidir,hiç hiç anlayamam..
Doğrular bir kez gördüğüm bir balık gibidir denizde,bul desen de bulamam..
Doğrular mal gibidir,yanlıştan anlamayan..
Doğrular sal gibidir,Titanik insanların yanında..
Doğrular yar gibidir,ama sevemedim..
Doğrular kar gibidir,ama beyaz diil..
Doğrular nar gibidir,içini açtım bin tane..
Doğrular Türkiyedeki Bor gibidir,var ama kullanamazsın..
Doğrular gel de bana sor gibidir,çaresiz susarsın..
Doğrular çok eski bir şarkı eskilerden,hatırlayamazsın..
Doğrular çok eski bir şarkı eskilerden,hatırlasan da o sadece nakaratıdır..
Doğrular onun kalbi gibidir,bende diil..
Doğrular var gibidir,vardır heralde..

Hiç yorum yok: