2 Kasım 2008 Pazar

3 kasım 2007,o öyle demese de..yaşamın kıyısında.

günlerden cumaydı,ama ben cuma-cumartesi karışık hissediodum..

evet ya..evet garip bir şey,biz yeni yetmeler, "aa taksim,işte istinye park,holley" diye ortalıklarda dolaşıp duruyoruz,ve siz istanbullular istanbulu bizle paylaşmak zorunda kalıyorsunuz..her gün bir ton yeni insan,kafayı yemeniz lazım:)

bugün 5(beş) kez sendeledim,hiç birinde düşmedim,düşsem kurtulucam bu yoklamalardan,biliyorum,ama bir türlü düşemiyorum yau,sendele düşeme,ayağın kaysın düşeme nereye kadar'üstelik bir de baskı yarattı ki üstümde,ilk düşüşümde ölücem gibi gelio artık,düşemeyişlerin intikamı:)

bugün bir ağaç gördüm,"aa,yürüyo la!?!" dedim..asıl yürüyenin ben olduğunu tamamıyla unutmuşum:)

saat dörtyüzyirmidört,günlerden cuma ve ötesi..bence gecenin kaynama noktasındayım,cuma bütün uçuculuğuyla buharlaşıyor,şişede kalansa ertesi,onu da yarın içicem:)

şimdi bir uykuya atlıycam;
-hey,uyku!
-vıyykkk(acı firen),nereye abi?
-öndeki saatleri takip et!.................camdan bakıyorum,rüyalaar müyalaar..

1 yorum:

pia dedi ki...

egeegeegeege saat dörtyüzyirmidört ü unutmuşum ben. şuan saat binyüzkırksekiz ve ben gözlerinden öperim.