2 Kasım 2008 Pazar

5 mayıs 2008,o öyle demese de..partizani!

yabidabiday
yahohohohoy
i wanna be A disco boy!

uzun zaman oldu ve yazmıyorum,çok şey oldu o uzun zamanda,aklım doldu,bu sefer biraz çorba olacak(knorr(evet biraz da endüstriyelleşen dünyanın kölesi oldum,araya reklamlar serpiştiricem,sponsorluklarım gereği))bu yazı..bu taksim-4.levent-maslak hattını kullanan tek itü'lü ben miyim allasiz*.hep mi yalnız inilir bir durakta,şaşkınım..ayrıca eskiden ne kalabalıktı o yerler,türksel 7/24 kontör yükleme şeylerinin,ülker,pepsi dolaplarının bile önünde sıra olurdu(evet,reklam(evet yine)).güzergah değil düzergahtı mübarek,n'oldu ona,istanbul mu azaldı,yoksa ben mi arttım zamanla..ayrıca son bindiğim dolmuş harika(nefis) bir müşteri profili yakalamış,bozmadan devam etmesini temenni ediorm..

ben kırkağaca gittim geçen zamanda,kafemiz var bizim:)kırkağaçta adımlarım büyüyor beni biyerden bir yere kolayca götürebilecek kadar,küçücük bir yer kırkağaç,kırkağaç değil,tekfidan,öyle diyeyim size ben.

son bir kaç sözüm,ayrık matematik için..nasıl bir ders o öyle,resmen bir sonraki slaytı merak ediyorum derste,ama iyi bir prodüksiyona ihtiyacı var,bazen kaçırıyor ayarı..

bu tam uzun zaman sora yazılan ilk yazı oldu,en azından benim için..uyumalıyım bence,yaşadığının farkına varmıyorum uyurken..ve yarına taşındığımda yorgan döşek,bugün bana çok farklı görünecek..

ps1:parantezler ve uzunlukları konusunda özür diler,konudan kopmamanızı dilerim(mesela orda "olacak"tan sonra "bu yazı"geliyor(bu ara parantezler ve kullanımları konusunda aktif(üretken)bir süreçteyim,o yüzden))ps2:converse,burger king,migros.(yazamamışım bunları yazıda(sponsorlar işte(evet converse de)),ama iyilerdir,tanıtıyorum falan işte,hadi alalım,yiyelim,gidelim(oldu mu hocam bu,şimdi yazının bütünlüğünü bozmayayım,nereden giriyim yemek,kıyafet,alışveriş mevzuuna,bu yazılık böyle olsun,bir sorakine düşüncem ben onu he mi,oldu bu oldu))

*allasen
allaben
allasiz
allabiz

Hiç yorum yok: