2 Kasım 2008 Pazar

7 kasım 2007,o öyle demese de..bugün istanbul ıslak.

herşey öyle karışıktı ki artık,öyle düğümdü ki..ve boğazına yapışıktı herşey.."aldırcam boğazımdan başlayarak heryerimi.." dedi..o atmıyordu anam düğümleri..o,denek,fare,kobay ne boksa işte ondandı..bakalım böyle bir trajedi yaratayım n'olacak'ın başrol oyuncusu olmuştu o artık,ha fena da kazanmıyordu,extra tuzlu gözyaşları,kabarık bir yürek,parlak gözler,yatacak yer de veriyorlar,hem de boğaz manzaralı..süper yani'
-noluyor?!**
"bi kız oluyo,bi oğlan ölüyo nolcak.." dedi..trajedilerde sürünmek lan,evet alışmalıydı buna..onun hayat tarzı bu olsundu,senaryoyu anlamıştı ve sanırı* buna alışmalıydı artık..(siz onla uğraşmayın bence,iyisi mi ben beyle görüşsün o..)
bazen playlist hazırlamak için kavga eden grupları anlayamıyorum diye düşündü,sonra hemen başka bir şey düşündü bi diğeri,onları da dinleyenler var,bir seni dinlemiyor insanlar..birden kendine geldi o'muz,evet yine bencil bir pislik olmuştu,özür diledi müzik camiasından,özrünün göstergesi olarak da kırdı gitarını..indi sahneden oysa daha çıkmamıştı ki..roman gibi olmuştu,ama o mutlu,pembeli insan olanlardan değil,bildiğin roman,yazı falan..neydi bu melankoli böyle..bu yılın ilk stüdyosunu yapmalıydı,girip stüdyoya saatlerce ağlamalıydı çünkü filminin bir soundtracke ihtiyacı vardı..senaryosu belliydi ya zaten,hatırladınız mı,trajedi olan..ikilemeliydi o artık güzeller,ve ikiledi..
-senin kız noldu?
"al bu oldu işte,beğenemedin mi,anlatıp duruyoruz işte.." diye cevap verdi..böyle 10 dakka sora gelen tepkiler ürkütüyordu onu,sinirlendiriyordu,zaten gitarını kırmıştı,bir de bilgisayarını kırmasındı..
-ne istiosun bizden,niye yapıyorsun bunu?
o kendisine yapıyordu bunları,siz sadece şahit oluyordunuz,sizi şahit seçmişti bu cinayet duruşmasında,ne bok yiyeceğinizi bilemediniz,bir tarafta mafya tehditleri,görmedin!bilmiyorsun!..bir tarafta insanlık falan..sizin işiniz de zordu lan,zordu evet..
bir algı problemi vardı evet,alamıyordu,vermiyorlardı bi türlü ona..yalnız değildi,kocaman arkadaşları vardı,bir tane arkadaşlıkla sınırlanan kocaman bir insanı bile vardı ayrıca..sen beni pek anlamıyorsun..***içini çürütüyordu bu kelimeler,bu cümleler,sadece "gittim,geldim" yazmamı istiyordu oysa benden,ama herşey çok karmaşık oluyordu,özellikle de o varsa işin içinde,o gidip gelene kadar çok şey oluyordu,çok şey yazıyordum ben de..
-kim peki o kimm?
şu an tanımıyorum ben de,yazmadan önce bendi,yazarken daha bir ben oldu belki,belki de benlikten çıktı,kabullenemedim,ondan o yaptım,sonuçta bir yazı sadece..biraz ben,biraz siz,biraz o..


*sanırım(ben)
sanırın(sen)
sanırı(ben,pardon o)

**bunları, - ,sizin olası sorularınız olarak düşündüm
***vops,bunu size demedim ben,hikayeyle de bir alakası yok,öyle bu sayfa açıktı önümde,yazmışım,özür dilerim,kendime demiştim,şimdi silmek de olmaz,hafızam yanlış algılayabilir bu durumu,silmek falan noluyoruz diyebilir..

Hiç yorum yok: