9 Mart 2009 Pazartesi

3 te yetmez 5 tane




gecenin üçünde, gecenin ucunda dinlenebilecek yegane şarkı.. bu şarkı çalarken, uygun ortam şartları sağlanırsa, normalde aşık olma olasılığım olan bir şeye aşık olmama olasılığım ortadan kalkar*. nitekim böyle bir durum daha önce yaşandı. ama şimdi yaşanmamış gibi adeta. bazen ne çabuk değil ama, ne çok değişiyor insanın yaşadıklarıyla arasındaki açı, acı. ve yazmassa farkedemez bunu bence insan. onu gördüğünde yapamadığı zoom'u, onu yazarken yapabiliyor, onu gördüğünde salak gibi duran zaman, onu yazarken akıllı gibi duruyor, ileri-geri alınabiliyor, tartışmalı pozisyonları incelenebiliyor çünkü. hiç bir şey dışardan görüldüğü gibi değil, yaşarken değil ama, yazarken bunu anlıyorsun.

bazen bir şeyler olurken hayatta, insan kendini unutuyor. yazmak insanın kendini hatırlamasıdır. çok uzun süredir giymediğin converselerini 3 gündür ayağından çıkarmamaktır. yazmak kokan ayaktır.

yazmak benim için vazgeçilmez bir masturbasyon konseptli bir yazı yazmıyorum aslında, yazacak konu bulamadım ve aklıma "niye yazıyosun olm o zaman" diye sordum. aklım da kaptığı gibi klavyeyi..

ı mı mutludur, i mi? ı mıyım, i mi? mutlu muyum, değil mi?
buraya dünyadaki bütün ı'lara yetecek kadar nokta koymak isterdim...

.
.
.
.

*heh, ben amerika'dayken, yarışmaya rusya'dan katılan bir hatun vardı, o geldi aklıma şimdi. one republic'ten too late apologise çalmaya başladığı anda o garip dansına başlardı, o akşam da artık kimi gözüne kestirirse... o şarkıyla, gözüne kestirme olasılığı olan birini gözüne kestirmeme olasılığı ortadan kalkardı da diyebiliriz:)

hehe: bir de artık BİŞEYDEĞİLCANIMÖYLE x, y, z FALAN kısmına google'da en çok aranan sözcüklerden serpiştiricem. popularite kaygım var.

öptümbay'

Hiç yorum yok: