8 Mayıs 2009 Cuma

bana sık sık yaz

sık yazamıyorum bu aralar. ender gelişen yazı ataklarımda da konu aslında yazmak istediğim şeyden farklı gelişiyor. bugün manga ve duman konserlerini izledim ve onlar hakkında bir şeyler yazmamı beklerim değil mi, ama yazmıcam. çünkü sık yazamıyorum bu aralar ve klavyemin tıkırdadığı ender anlarda da ekranda bıraktığı iz benim düşündüğüm gibi olmuyor..

ha bu demek değil ki ben bloguma dert yanamıyacam. bugün 13.30'a kadar, 13.35 değil, haftaların birikimi bir ingilizce ödevini yapmam gerek. yaparsam kendimi çok mutlu hissedicem. yapamazsam nanay.

ayrıca bugün haftalardır yapmadığım için biriken bir çok işi yapmayı planlıyorum. yaparsam kendimi iyi hissedicem. yapmazsam kendimi kötü hissedicem(bu cümle için bir önceki cümlenin belirtili nesnesinden ve yükleminden faydalanamayacak kadar kötü).

sık yazmak zorunda değilim ki, nisan bile dört gündür bir şey yazmamış. ama yine de bu epey sık oldu.

4 yorum:

mika dedi ki...

"nisan bile"? iyi mi kötü mü anlamadım.son "çakma" atağından sonra alıngan oldum çıktım hıh

black dedi ki...

şimdi seda hanım heheheh hehehe

mika dedi ki...

of tomur şirin misin! yiğit özgür karikatürlerindeki arkadan sırıtarak çıkan tipler gibi oldun:)

black dedi ki...

burda uykusuz a hasret kalınca kendi eğlencemi kendim yaratıyorum napiym. ama komik de bi yandan seda hahaha