4 Mayıs 2011 Çarşamba

ATA101 önceleri günceleri no:1 ek:1

... Hadi dedim başka bir tuvalet daha bulayım, kocaman şatoda tek bir tuvalete muhtaç olmayayım. Başladım işaretleri takip etmeye... Kızlar tuvaleti tamam, etek giydirilmiş çöp adam figürü, ama erkekler tuvaletinin işaretinde 3 tane çöp adamın yan yana duruyor olmasını garipsedim. Ama neyse dedim, yani belki pisuvarlar ve erkekler tuvaleti konseptine bir tür taşkışla yorumu falandır:) Okları takibe devam ettim, kızlar tuvaleti koridorun sonunda belirdi, sevindim, hemen yanıbaşında Taşkışla'da keşfettiğim ikinci erkekler tuvaleti yer almalıydı çünkü. Yürümeye devam ettim, koridorun sonuna geldiğimde anladım ki kazın ayağı öyle değilmiş(kaz ne alakaysa şimdi). Yan yana dizilmiş 3 çöp adam, asansör demekmiş meğer. Tüm bulabildiğim bir kızlar tuvaleti ve yanında bir asansördü...

Bugünlük pes ediyorum yeni bir tuvalet bulma konusunda, zaten dönem de bitiyor, git evine işe değil mi?

Haydi kalın sağlıcakla... (kazın ayağından sonra iyi gitti bu)


7 yorum:

mika dedi ki...

ega, kızlar ve erkekler tuvaleti ilk iki katta aynı kulede, yani alt alta bulunurlar.bi koridorun iki ucu şeklinde.ikinci alternatif taşkışlaya ilk girişte sağa yürüyüp koridorun nerdeyse sonuna ulaşmak ve orda sağda gördüğün kapıdan girmek.ya orda ya bi üstünde erkekler tuvaleti var.diğer alternatifler de üçüncü katta ama bence bi yedek yeter, sence? :)

tirezege dedi ki...

bütün entas seferber olmuş bana tuvalet bulucam diye, valla çohteşekkürediyom:) ayrımcılık olmasın diye sana da aynı cevabı yazdım nisman:D

mika dedi ki...

başka kim yazmış ki bi varım işte?

tirezege dedi ki...

öhöm.

http://tirezege.blogspot.com/2011/05/ata101-onceleri-gunceleri-no1.html

:)

mika dedi ki...

nazım mimar yalnız:D

tirezege dedi ki...

hayır kaç kez söyledim, okul numaranızı ve bölümünüzü yazın diye, dinlenmiyor ki!

mika dedi ki...

ah ege özletme bide kendini böyle olur mu:)