16 Temmuz 2013 Salı

Tembel tenege :)




Ya ben mezun oldum falan diye artizlik yaptım bir önceki yazımda ama yarın MAT102 vizem var benim. Evet şimdi hep beraber bu olayın saçmalığına şaşırabiliriz. Şöyle oldu, ben akranlarımla:P bu dersi ilk aldığım zaman final öncesi ani bir kararla finale çalışmamaya karar vermiştim. Doğal olarak akranlarım geçti dersi, ben kaldım o dönem. Sonraki dönem sıcağı sıcağına tekrar aldım, o zaman da vizeden önce vizeye çalışmamaya karar vermiştim ki bir öncekinden daha akıllıca bir karar, çünkü finalle toparlayabildim g.tü ve DC'yle verdim dersi.

Hikaye burada biterdi eğer ben bu kadar profesyonel bir öğrenci olmasaydım. Ancak üniversite hayatımda an geldi, hiç yapmadığım bir şeyi yaptım, ne kadar ders verdim, ne kadar dersim kaldı, okul en iyi ihtimalle ne zaman bitiyor, bunların bir dökümünü çıkardım bi' gün. Sonra baktım ki var daha, yani bitmiyor okul, baya geç bitiyor, ders çakışmaları ve gözetim sebebiyle yarı boş olan ders programlarımı düşük notla geçtiğim dersleri tekrar alarak doldurmaya karar verdim. İşte MAT102 ile tekrar buluşmamız böyle gerçekleşti. Hatta aynı dönem gözü döndürüp Kimya101 ve Türkçe102 de alacaktım ama yazıda belirttiğim ilk iki kararımdan daha akıllıca bir kararla bu dersleri yaymaya karar verdim. Daha yeterince zaman vardı önümde, dönemler çuvala mı girmişti canım?

Neyse işte, yükseltmek için tekrar alışımda kaldım MAT102'den. MAT102 benim üniversite hayatımın özetidir zaten. Bir de Veri Yapıları, ha bir de BİL105, ee bir de Elektroniğe Giriş, hatta bir de Veritabanı Yönetim Sistemleri. Neyse evet özetidir işte.

Şimdi mızıka çalmayı öğrenmeyi bırakabilirsem, uzuuuun zaman sonra gelen yazma isteğimi bastırabilirsem, oda sıcaklığımı tam olarak 19,6 dereceye ayarlayabilirsem, dışarıdaki martıları susturabilirsem,  dünya barışını sağlayabilirsem ve Singapur'a ucuz uçak bileti bulabilirsem, MAT102 çalışmaya başlayacağım.

Yok olmazsa, yeni bir başarı hikayesi daha yazılacak üniversite tarihime.

Hadi bakalım öpüldünüz,
venüs :D

*Ha bu arada kimse de demiyor senin aynı başlıklı bir yazın daha vardı blogda diye. Yani doğal olarak kimse demiyor şu anda, çünkü bu yazıyı henüz yayınlamadım. Pardon okuyucum haksızlık ettim sana şıp diye farkettin oysa biliyorum :P Evet vardı, yine olsun.

Hiç yorum yok: